räjsern!

Haha, idag vaknade min man ca 4min innan bussen gick. Han sprang typ ut i endast kallingar kan jag tänka mig. Kuligt!

Idag ska jag storstäda min lägenhet! Damsuga, moppa, vattna blomstackarna, vika om alla "vikna" plagg i garderoben, olja in min träbänk skiva, byta lakan, samt tvätta fönstren.
Så ska jag meka lite med toafuckingenletten.... ni vet vanliga toaletter slutar låta efter att de spolat; men inte min inte! Den står o pumpar upp vatten o låter tills man stänger av den "inne i toan". OTROLIG..., här har man köpt en lägenhet för 810 000 kr så fungerar inte ens toaletten liksom. IIIIK ><


Visst ser det ut som en vanlig toalett liksom.....


....men inte! Efter varje gång man spolat och den pumpat upp tillräckligt mycket vatten igen måste man dra upp spaken längst till vänster. INTE OKEJ!!!


Hare fett tills korten på min finfina lägenhet kommer upp.
P to the uss

Kommentarer
Postat av: pappa

jag kommer med verktygslådan....

2008-09-24 @ 09:01:31
Postat av: Elina

HAHA! sådär var den ju när jag var hos dig i januari! Dags för sanna att dra på sig rörmokar outfiten tycker jag! :D

2008-10-28 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0