mörker o kyla

Idag blir det vant- och halsdukshandling! Eftersom jag nu köpt mig en cykel så lär ett par vantar göra susen för über-kalla mig. Indiska, here I come.

Kvinnor! (och om så Män!) Blondera inte håret.... MItt hår är helt jälva förstört efter fredagsens påhitt. Jag vill egentligen ingenting annat än att gå till frissan, men jag  vågar inte gå dit. Hon kommer inte tro sina ögon när hon sätter händerna i mitt hår. Iiik!

Ja, ni undrar väl säkert varför jag skriver ett inlägg klockan 20 i 7. Det är nämligen så att jag redan varit vaken i över 1h. Jasperson (jag nämner han i varje inlägg nu känns det som...) travade upp ur sängen halv 6 o jag kunde inte somna om efter det. Jävligt obehändigt att inte kunna sova efter en sån struntsak faktiskt :/

Nu; Kanal 5 och Vakna! med the voice. (undrar om de kommer spela Forever-låten... HAAAATAR den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0