Min rolig familj <3

Jag har en msn konversation med Tina om hennes o vår fars tidigare konversation.

Tina säger:

 pratade med pappa om att de var synd att jag inte kunde festa i göteborg i helgen

(följande är kopierat från deras msn fönster)
Tina säger:

 trist för vill ju prova på utelivet i götet med. menmen

Roger säger:

 Din dag kommer!

Tina säger:

 förr eller senare

Roger säger:

 jag ser med bävan fram mot den......

Tina säger:

 hahahha

Tina säger:

 ja.. jag, min syster o petra vettu. kan bli vilt

Roger säger:

 nu blir mitt redan gråa hår vitt....


Kommentarer
Postat av: tina

våran pappa är lätt den bästa:)

2008-09-09 @ 17:57:28
Postat av: pappa

o jag som trodde att det som skrivs på msn 'stays on the fuckin' msn...'

2008-09-10 @ 08:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0