Kristinehamn it is

Igår klickade jag till mig två billiga biljetter tur&retur Göteborg - Kristinehamn. Under 200:- på båda! Det är inte varje gång man har sån tur. :)
Ska iaf bli himla skönt att åka o hälsa på alla. Dock är min mamma I Grekland så henne får jag inte träffa, men pappa och Lisa m. familj är värt det också.

Inatt hade jag feber och svettades typ sönder sängen (kanske ni inte ville veta men ändå). Det var liksom pölar efter mig typ. Vaknade även upp med feber men nu har den övergått till huvudvärk. Känns som en riktig höstförskylning är på g.

Idag blir det jobb, 12-21. (wie.. not) Men sen är det två dagars ledighet:)

Ha en fet dag alla! P to the uss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0