Helgen var the shit

Håkan Hellström var helt otroligt bra! Dock blev jag väldigt besviken på att de inte spelade Hurricane... men har ju sett den live tidigare så :)
Vi kom rätt tidigit och bestämde oss för att istället ställa oss långt fram så gick vi o drack öl istället. Och där blev vi kvar hela konserten. Man såg helt utan problem och allt var toppen.
Har försökt att ladda upp ettpar videos jag spelade in med kameran, men fattade inte ett skit så jag struntar i det.
Här får ni lite bilder istället :)





Sen filmade jag bara under konserten så det blir tyvärr ingen bild på kungen him self.



Tidigt på lördagmorgon for vi till de värmländska skogarna o hälsade på familjen. Det var riktigt trevligt allting.
På lördagen traskade vi till mamma där vi käkade mat, efter någon timma kom syster med familj o fikade med galss och äppelpaj. Mumsens :)
I födelsedags present till mamma köpte jag bl.a en "Vänner-bok" som alla skrev i. Väldigt underhållande.
Vid kl 4 traskade jag, Jasperson & Trajja upp till Helge o käkade kvällsis. Kvällen slutade kl 22.00 då vi somnade.

Söndagsmorgonen började tidigt för mig och redan 07.15 var jag ute i skogen med Trajja. Väldigt skönt! Ohc hösten är ett faktum 25mil norr om gbg.
På förmiddagen tog vi åter en prommis till Lisa & Anders, hämtade barna och lånade bilen och for till skärgården för en fika i solskenet och lek med barnen. Super mysigt!!

Eftermiddagen spenderades hos far med grillning & ännu mer hemmagjord äppelpaj.
Jag rensade även ut min stora garderob där jag hittade en trave med dagböcker från -98 fram till 2004. Super roligt!Massor av gamla kort tog jag också med ner till Gbg.
Avslutar det hela med ett kort på min "hund" som göttar som fan framför brasan hemma.


Yes, det var denna sköna helg. Har haft det underbart, och nu väntar vardagen igen. Wie..... not.
Ha det fett allihoppa!
Puss to the kram

Kommentarer
Postat av: icat

omg sanna vad har hänt med hunden!?

haha...sött.

2008-09-29 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0