God morgon

Börjar inte fören kl 15 idag, skönt. Ett problem jag har när jag jobbar sent är att jag brukar vakna till när Jasper går till jobbet kvart i 6 på morgonen och sen sova oroligt till kl 7, då jag inte pallar att ligga kvar i sängen längre o kliver upp.
Men idag blev det andra bullar, var totoalt död fram till 20 över 8 idag. Eloge till mig från mig:)

Idag blir det som sagt lite jobb, innan dess ska jag ta mig till min kära lägenhet i Lunden o greja lite. Typ vattna blommorna, packar ner kameran, bädda sängen & hämta cykeln. :)


Igår skrev jag att jag skulle ut o shoppa upp presentkortet på Åhléns. Nog blev det shopping alltid, men inte på Åhlens.. typiskt.
Det blev en basic top från Gina på 149 fjuttiga kronor, samt en SUPERDUPER fin kofta från Top Shop på några fler hundralappar. (såg denna fina sak på bloggar'n Kenzas hemsida häromdagen och jag halvt skrek att jag måste ha den, och så blev det) Woho. Så ja, jag är en tragisk människa som härmar folk, men den som orkar störa sig på det får väl börja lägga energi på det nu då.
Tina kommer nog säga: Ja det där är en riktigt sannatröja. haha.

Nu ska jag duscha! Ska befinna mig på stan om en timma. Fika med Pullan it is!
P to the uss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0