:/

Inatt har jag inte sovit många timmar inte. Har bara legat o vridigt & vänt mig, ibland är det för varm o då jag tar av mig ett av täckena o då blir det för kallt. Så kom mardrömmaren tillbaka från ett långt uppehåll också.. suck.
Ligger bara och tänker på massa klurens i livet, men i grund o botten behöver jag nog bara komma till de värmländska skogarna; käka pappas mat, höra laya & laves skratt och lyssna på mammas eviga tjat.
Bara 4 dagar kvar nu.



Kollade på flygstolar ner till värmen idag. Men har tyvärr ingen att resa med, är du frivillig så hör gärna av dig. Ryanair har sjukt billiga resor just nu!!
Avslutar detta tidiga inlägg med en bild från Marseille.


Vill alltid ha 30grade & sol


Kommentarer
Postat av: Pull

Hej! Jag heter Johanna och jag är intresserad av en resa till värmen med dig. Är jag vad du söker kan du skriva ett inlägg på min blogg, imjohanna.blogg.se.



Mvh Johanna

2008-09-25 @ 14:20:49
URL: http://imjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0