En tråkig rubrik

Jag har inte orkat göra att det jag skrev i tidiare inlägg om städningen. fönstren, de ovikta kläderna, damsugningen & moppningen får fan vänta. Jag pallar inte. Men jag har städat, bytt lakan, tvättat, diskat och oljat in träskivan! Inte dåligt det iaf.
Saknar Jasper väldans mycket. Trots att han liksom bara varit hemifrån några timmar. (det är hårda & ytliga jag liksom... not)

Äntligen närmar sig den 25de sig...
Torsdag: bästa lönen ever klirrar in på kontot. Jobba 12-21
Fredag: Håkan Hellström på Liseberg. Jobba 6-16
Lördag: Tidig tågfärd till Kristinehamn med Jasperson
Söndag: Back to Götelaborrrrg
Har inte träffat familjen på två månader nu, ser så mycket fram emot hemfärden! :)

Nu ska jag röra på mitt feta arsle. ha en bra dag alla!
Puss to the kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0