Äntligen!

Jag har länge gått o trånat efter denna skjorta att ha på jobbet.
I måndags när det var ass-möte tog jag upp att jag tyckte vi skulle ha sånna här (andra tar upp viktiga saker som löner, schema, utbildningar ect. men jag tar upp sånna här "problem", men inte jag inte)

Såhär kommer jag att se ut på jobbet i fortsättningen (hur vida denna vita skjorta kommer att vara vit i framtiden är ett annat problem. När jag tog upp detta på mötet typ skrek ac: "Ska DU: Sanna a.k.a SVINET ha på sig en VIT skjorta".) det säger ju rätt så mycket om hur ren jag brukar att vara. Haha!
Hela veckan har vi varit oooootroligt förväntasfulla på att de ska komma, det är tillomed så att Erica drömde om dom i onsdagsnatt!
Jaja, jag fick igenom detta och nu har vi (Lina jag & Erica) fått våra fin skjortor.

Lägg även märke till scarfen som vi också fick, den har småsmå hamburgare på sig! Haha.


Kommentarer
Postat av: Malin Cicilia

Ah men gud så tjusigt! :)

2008-09-18 @ 21:16:54
URL: http://malincicilia.blogg.se/
Postat av: ericat

he he, söt du är gumman :)

jag är också nöjd må jag säga, skönt med nya kläder, det var bra fixat! scarfen är göttigast! bara det att nu måste vi använda den också! hehe

2008-09-18 @ 23:18:24
Postat av: pappa

En scarf med små hamburgare på?! Hahaha! Men skitsnyggt är det!

2008-09-19 @ 08:05:04
Postat av: Elina

Snyggt värre, ser ju ut som en flygvärdinna :)

2008-10-28 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0