Tyst

En sak som är så jälva dumt o fuckat är att när vi äntligen blir inbokade på kurs i Stockholm med jobbet och fått allt bekräftat visar det sig att kursstarten är dagen efter Julfesten. Julfesten med stort J liksom Haha! Blev väldans ledsen, jag blivit lovad i snart ett år att vi ska få åka, så blir allting bara superfel när det blir klart.
 
Allting talar ju dock för mig när jag säger att datumet på festen bör ändras! 30 nov = sista dagen på månaden, vilket betyder månadsinventering på resturangen och månadsarbete för cheferna. (big things liksom)
SÅ BYT DATUM PÅ JULFESTEN FFS. :P
Jag & Michela har fasiken varit pepp inför denna fest sens juni! Man ska vara döende om man inte är närvarande på julfesten.



Iaf, jobb jobb jobb it is. Är inne i en period då jag HATAR den där jälva 37m2 resturangen!! Men som vanligt går det nog över. Vem får inte svackor i livet när man jobbar heltid på Donken?
Pratade med Jasper om "mål i livet" igår, blev inte direkt bättre efter det. Slutsatsen av det jag fick fram var iaf att jag alltid haft mål i livet efter studenten; komma in på företagsekonomi (klarade det men tackade nej i sista stund), flytta från Kristinehamn (check), klara av Matte C kursen på komvux (check),  flytta till Göteborg (check), få en egen lägenhet (check). Sen tar det liksom slut och det var exakt ett år sen jag fick min etta i Lunden...
Nu vet jag inte vad jag ska göra i livet längre. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0