suck

Jag har ju rätt lätt av att vakna när det blir ljust i rummet. Vilket jag tydligen ska leva med nu tills det ändras tillbaka till sommartid. Morgonen blir ju så mycket ljusare och det stör mig med tanke på att jag jobbar nästan aldrig morgon.. och då jag ska gå hem från jobbet är det istället SVINMÖRKT. Ska skicka in en protestlapp till Kungen om att detta kan inte fortsätta varje år.


Igår kväll gick jag o la mig kanske en timma innan jasper, Såklart så vaknade jag när han kom in i sovrummet för att lägga sig. Problemet var ju dock inte det - jag är van - utan när jag då gick upp för att dricka vatten hade han stekt bacon och det luktade SÅ JÄLVA MYCKET att jag höll på att spy.
 När jag vaknade vid 3 igen för att kissa luktar det lika mycket och jag kräktes nästan for real denna gång.
Nej, jag säger bara: STEK INTE BACON NÄR NÅGON SKA UPP UR SÄNGEN FRÅN ETT STÄNGT RUM O LUKTA PÅ OSEN, tack. :)



Det positiva med att stiga upp i soluppgången är dock detta :) (kommer inte sluta lägga upp denna typ av bild så det är bara att vänja er eller sluta läsa.. höh)


Ursäkta vårt sjuuukt skitiga fönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0