Sötaste uggsen

Idag fick jag den första och bästaste presenten av min finaste Jasper. Världens sötaste skor - något som jag bara "råkade" nämna häromdagen för honom att jag ville ha. ;D
5 månader idag juu.




Världens sötaste miniuggs kommer från Top Shop.


Imorgon blir jag troligtvis Hisingsbo på riktigt. Beror på om Statoil har någon flyttbil till övers.. annars blir det någon annan dag snart. Har fått okej av styrelsen på bostadsföreningen och Petra är redo att flytta in om ett par veckor. Allting känns väldigt bra, och imorgon ska jag skriva ett kontrakt mellan oss två.

I övrigt har jag mest panik över att jag ska jobba 7 dagar i rad efter morgondagens ledighet. Men det är väl bara att bita ihop antar jag.. suck.

Natt to the is

Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Fan va söta! vill ha

2008-10-15 @ 07:50:12
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: Pull

Haha vad söt han är!:) Så gick han och köpte dom på topshop, naaaw :)

2008-10-15 @ 22:19:57
URL: http://imjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0