Sorry krhamn

Hade planer inför helgen att dra till Kristinehamn och rocka med brudarna (elina, petra, amanda & tina) Dock har jag för mycket på tapeten för att detta ska kunna hända :( eller ja, för mycket o för mycket. Alla har olika prioriter (stavas?)

Igår gick jag gå från jobbet kl 15 (slutade egentligen kl 18) utav mina ryggsmärtor :( var nära på att börja gråta flera gånger... Suck, måste göra något åt detta. Kan ju fan inte få ryggsmärtor i 21års ålder. Se ut som Quasimodo går ju inte.
Resten av dagen tillbringades hemma i sängen. Middagen åts klockan halv 11 på kvällen eftersom både jag och sambon somnade (han kl 17 och jag kl 19) vaknade upp halv 10 med bara godis i magen o tacosen var supergod - trots att vi käkade 22.30.


 
+


=
                


Idag kommer sovrummet bli klart - hoppas jag av hela mitt hjärta. Grundat med vitfärg ett par gånger och idag ska det beige upp. Wiiie:) kommer att bli supernice.
Ska även hinna med att träffa johanna (som jag inte sett på hundra dagar). Hon är lite ledsen:( inte lätt att ha en brud som kommer direkt hemifrån flickrummet 150 mil bortifrån. Får se hur detta löser sig, om nu gör det. Jag är ändå alltid på hennes sida. And you know it hon!

NU: krypa ner i sängen igen. P to the uss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0