skön måndag

Dagen har varit fantastisk!
 - Mest nöjd är jag över att jag städat och diskat faktiskt. Hehe, brukar va rätt kass på att diska men att plocka o städa är jag kung på.

Tog en lunsh med Pullan förut, vi snackade norrland, Ikea, förhållanden och skit. En riktigt bra lunch helt enkelt.
Efter detta tog mina uggs mig till Valhalla för en 12 min solning (blek o fet som jag är), måste värma upp med 12 min sen övergå till länge tid med tanke på att jag inte varit aktiv i solariet på ett halv år.
Men skönt var det, och jag kände hur huscancern vällde över mig - skämt å sido.
Sen kaffe latte med Petra såklart.

Nej, nu ska jag börja hacka potatis, palsternacka och skit till maten. Det blir rotfruktssoppa nämligen:D Det var typ bara 15 år sen jag käkade det.

Lite bilder såklart...

  

1. Väntan på båten över till Linné och Egg & milk i lördagsförmiddag
2. Premiär för mina miniuggs ute
3. cp bild på mitt nyklippta hår.
Min mobilkamera är bäst!

Som sagt, bilder från i lördags uppskattas. DOCK INTE DEM FRÅN BUSSEN. - ångesten talar. Haha


Kommentarer
Postat av: Liza

Gud vilka söta skor!! Var e dom köpta?

2008-10-30 @ 23:46:14
URL: http://lajzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0