shopping indeed

Shopping is was todäj.
Ett par uggs från DinSko (sjukt billiga, sjukt dålig kvalitet... men what the häck)
Ett par skinnstövlar från Vezzano
En top från Rut m.fl
Lööövly!

  

Idag gjorde jag nog bland det konstigaste jag gjort ever!
Hängde med Johanna på stan, jag hade dock inte så mycket pengar på kortet att jag kunde köpa de lite dyrare skorna, så jag gick till ac på jobbet för att låna pengar (medan Johanna stod i kö på H&M). Fick pengarna och gick o köpte skorna, efter det gick tillbaka till jobbet och visade shoppingen o snackade lite till. Sen traksade jag till busshållsplatsen och såg att det var 7min kvar till bussen skulle komma, tog då upp mobilen för att se va klockan var så hade jag fått två sms från Johanna där det stod "jag går till Pressbyrån, kom dit" och andra "jag är där nu".
Tyckte det var väldigt konstigt att hon skrivit så "vad menar hon...? jag väntar ju på bussen hem liksom!?"
Så kom jag på efter några sekunder: "JUST FAN, jag är ju med Johanna!!"
Jag hade alltså totalt glömt bort henne under tiden jag handlat skorna. Haha!
Så jälva konstigt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0