Sällis tack

JAG BEHÖVER SÄLLSKAAAAP! Allvarligt talat, jag dör av tristess! Dålig TV, alla 16 favorit bloggar är lästa (och ouppdaterade) och jag dör av tråkigheter.
Imorgon börjar "livet" igen... jobb och jobb. Skönt att varit ledig i 6 dagar faktiskt. Har inte haft ont i lederna eller ryggen på riktigt länge nu faktiskt. Nice!



Måste hälsa till Marie att du är en människa som ingen annan. Hade super trevligt på vår 3timmar lång fika och hur roligt som helst i lördags. Saknar dig redan och jag längtar tills jul då man får träffa dig igen! Mindre än två månader kvar bara:)

Om 1½ vecka åker jag hem till Värmland. Träffa systrarna, farmor, gammelmormor, min nygiftna pappa, syskonbarnen och min favorit hund Trajja. ♥
Längtar redan.

jag & gammelmormor i sommras

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååå, honey=) saknar dig också redan! (en konstig svensk mening där...=p hehe)

2008-10-28 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0