Saknar alla

Ibland är jag helt knäckt. Jag känner mig ingenting värd och ingenting kan få mig på andra tankar. Ikväll är en sådan. Lyssnar alltid på Nelly Furtado - Try i stunder som dessa. Den har så himla verklig & levande text på något vis.
Det är också stunder som dessa jag vill gapa ut allting som finns inom mig. Men det går ju såklart inte... Stark och hård som jag är.
Flåt för jag inte alltid är det.



Ser detta ifrån min säng nu. Gillar detta rummet så mycket, det är så fiint:) Kommer inte röra mig härifrån förens jag ska hämta lite glass o senare borsta tänderna. Så det så.




(det här inlägget förstör mig image här på bloggen lite faktiskt) Imorgon lovar jag er bättring.)
hej to the ho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0