Produktiv dag

Idag har jag gjort så himlans mycket! Dagen började självklart med lite kikande på Vakna! men kl halv nio kom Hans fuckingtråkigaste Wiklund in o snackade om hans åsikter om en film. VEM BRYR SIG OM DIG O DINA ÅSIKTER HANS snusk WIKLUND!?
Usch, hatar att han tjänar storkovan på att lägga SINA åsiker om en film. Jag gör det garanterat lika bra. Nej tack, spola Hasse ffs!

Nog om snuskHans. Klockan tickade på och Jasperson ville absolut inte vakna så jag gick upp för att vika alla fyra maskiners tvätt. Tid tog det! Jag TILLOMED parande ihop alla strumpor! (om mamma läser detta blir hon stolt...) efter att allt detta var klart städade o plockade saker till rätta i lägenheten. Klockan blev 10 och jag tog de två fulla kassarna med petburkar samt påsen med glasflaskor och åkte till återvinningen. (känner mig alltid sjukt duktig när jag sopsorterar)

Åkte sen till affären o pantade, samt handlade MAT. inte smörgås och pålägg - som vi alltid handlar när vi "handlar". Nu köpte jag köttfärs, fläskkotletter, rödspätta fileér, potatis osv.
Ut med kassarna och in i målaraffären för att köpa roller. - behövs målas på många ställen i denna lägenhet ska ni veta! (ni ser ju här lix... det var ett hörn som var orange/röd helt random i ett i övrigt vitt rum)
När jag kom hem hade jag så mycket energi att jag damsugade hela lägenheten också. + diskade.
Sen gjorde jag mat, spenat, fisk och potatis! MUMS!

Jag vet, jag är så jälva duktigt och jag har fått höra att jag är världens bästa flickvän ever idag. TVÅ gånger tillomed!! wiiie:)



Nog om detta... Imorgon är det fredag och inte vilken fredag som helst utan FUCKING FREAKY FRIIIIDAAAAY. lön o grejjer. Kan väl inte bli bättre skulle jag tro. På lördag ska jag o jasperson ha mysdag på stan, frulle på Egg & Milk och sen shopping på stan.
Kvällen kommer för min del att spenderas hemma hos Jonas. Undra om man säger "hos Jonas & marie" numera... eller om det bara är  "hos Jonas.." tål att tänkas på. - Marie? bor du där eller är du bara på besök när du är hemma. Eller "hemma"?
Jaja, det blir partaj så det står härliga till för min del i vilket fall! Har inte partajat på någon/ett par månader nu. Så fest it is!

Puss to the kram!!

Kommentarer
Postat av: limp

meeen jag lovar att det är ännu mer fest på ankan ikväll ;) wiiie

2008-10-24 @ 10:11:53
Postat av: marie

hmm...jag tror att du kan säga hemma hos Jonas och Marie =p hehe

2008-10-27 @ 10:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0