osugen

Jag vill egentligen ingenting annat än att bara skriva något lååångt och intressant här på bloggen, få ur mig lite skit. Men jag kommer inte på vad detta skulle vara. Egentligen vill jag väl bara skriva om hur mycket jag tycker om Jasper och mitt li med honom. Men hur kul är det att läsa om? En superduper kär brud liksom.. yay

Kan väl skriva att jag hyrde flyttbil igår och körde mina saker till Lindholmen. Känns bra! Men min mor var väl inte lika frälst av att höra detta. Men efter att jag förklarat att jag kommer att spara mellan två och tretusen så lättade hon tankarna något.. hoppas jag.
asch, detta är mitt val och inte någon annans. Kommer gå fint.

Happ, that was that så att säga. Inget mer att säga. Inget händer i livet och därmed dör bloggen lite.

Puss to the kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0