Ny mobil

Idag ska jag inhandla mig en ny mobil. Lägger upp senare vilken det blir (har inte bestämt mig ännu... haha)



Snart ska jag in till stan o käka frukost med favoritEricat. Bruden har endel att berätta;) haha
Fram emot kvällningen blir det middag och ölintag med jobbet. Gratis är godast!
Eftersom vi är den bästa resturangen med alltid bäst resultat på gap'arna får vi -heltidare och skiftare- middag av master ac. höhö. wiiie
Men innan dess ska det målas klart i sovrummet. Är så jälva trött på att vardagsrummet ser ut som ett sovrum blandat med ett vardagsrum med för mycket möbler i ett o samma rum.

Men nu, staden med frulle. Mums!
P to the uss.

Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Vadå gratis? Kommer dra allt från eran lön..Mohahahaha!

2008-10-09 @ 10:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0