mongo!

jag har en mongojasper som är mongofotbollsfanatiker... nu ska jag citera honom i 10 minuter under Chelsea

"han står typ från straff punken utanför och så missar han!!" suckar HÖGT
"jag måste nästan sms'a erik, han hatar också Adadam... fast han har ganska coolt namn"
 *tyst nu men hoppar upp o ner i soffan*
 *fortfarande tyst men ögonen är stora som golfbollar*
 *fnyser lite åt kommentatorn*

 - PAUS I SPELET-

 - MATCHEN FORTSÄTTER -

"oooh"
"alltså han är så jälva bra"
"neej"

"han har väldigt bra utseende han Aradam, han är nog väldigt snygg... snyggt käkparti, han ser väldigt speciell ut"
 *golfbollsögon*
"OOO VILKET MÅÅÅL!!! KOLLA PÅ DET HÄR MÅLET!!! Kolla nu, kolla kolla. åh nu kollade du ju inte!! (väldigt missnöjd) förlåt, hade du inte suttit här hade jag ju sagt detta ändå typ.. kanske inte precis men jag hade ju blivit typ: oh vilket roligt mål. hehe, sån är jag" (ser gosigast ut)
"vafan gör målvakten?"
"Oh jälvar va förbannad han blev!"
"o men herregud nu gjorde han det igen, den JÄLVA SOPAN!!! hur kan han missa?!?!?!?"
"han borde ju fan kunnat gjort tre mål i den här matchen"
"det ser ut att vara kallt i england, det känns som att i Hull är det alltid kallt" (
matchen spelas där)
" oh nej, förläng den då... såja... neeej"

nu orkar jag inte mer. Men det är faktiskt underhållande att sitta i samma rum som honom när han är inne i matchen.
PUSS

("den där bilden ska inte upp på din jälva blogg utan mitt godknande"
"Nej men jag ska inte.."
"nej, man vet aldrig va som kommer upp där numera"
 - Haha, hoppas du älskar mig fast jag inte fick ditt godkännande av bilden eller sa att jag dokumenterade ditt fotbollsprat med dig själv) :*


Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Har ni inget vardagsrumsbord? =P

2008-10-29 @ 23:22:36
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: jasper

inget bord i världen kan passa till den ohyggligt fula soffgruppen! och han är snygg det höll sanna med om senare när jag visade en bild

2008-10-30 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0