Lista


Denna lista svarade jag på den 27 maj förra året. Ska nu göra den igen för o se om det blir samma svar. (wie va roligt för er att läsa....)

Vilken svordom använder du mest? "jälva"
Äger du en iPod? nixpix - äger en ickefungerande
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har min egna inbyggda, o den ställer jag inte. - oftast 05.35
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nej, inte ens när det är varmt typ - check
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? är jag nykter; Ta bilden. onykter? va med - check
Vilken var den senaste filmen du såg?
Tenacious D, sjukt rolig film! - kommer inte ihåg
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lägenhet någonstans - lägenheten är köpt, så en bil då..?
Har någon någonsin kallat dig lat? hela mitt liv? - ja det stämmer nog
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, men skull behöva - check
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har inte ägt en cdspelare på säkert 6-7 år - check
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
OBOY, OBOY - får säga mjölk denna gång.
Använder du huvtröjor?
JA! bästa jag vet - bara när jag är hemma
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? varför skulle någon Inte göra det? - check
Tittade du på tecknat när du var liten? vilken fråga? - haha check
Äger du några band T-shirts? ja, en Alice In Videoland. Fast den är ooold - den är borta.. så nej.
När flög du senast? Några år sen, Spanien - I augusti till/från Marseille, Frankrike.
Har du gråtit offentligt? Endast på fyllan - check
Vilka gör du, önskningar eller planer? Förstår inte frågan? - får väl svara båda, främst önskningar antar jag.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej absolut inte - haha, klart man gör det.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Räcker med den jag har. Suck, tatuera er aldrig utan att ha tänkt igenom den ett tag people! (Visdomens ord) - check
Kan du kasta macka? att kasta en macka är oekonomiskt - haha cp-svar
Vad har du med dig in på bion? Mycket kläder. Jämt så kallt - check
Gillar du att flyga flygplan? starten o landningen är lajbans - check
När sov du senast på golvet? Ett par månader sen  - Ingen aning
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag har aldrig inte fungerat så jag vet inte :P - cpsvar, 7-8 st?
Äter du frukost dagligen? noo - ja
Brukar /brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
 Inte nu förtiden, men i gymn. och högstadiet blev jag utskickade några ggr. - check
Vilken är din favoritfrukt?
Physalis (stava?) - vindruvor
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? ja - check
Hur gammal blir du nästa födelsedag? hela 21 - 22
Tror du på liv på andra planeter? jag är inte så djup av mig att jag tänkt så långt - kanske
Vad var det sista du åt? sallad - hallon smoothie
Gillar du senap? nope, bara Donkans - check
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Fan va synd det är om mig" - Check
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JA! - check
Sover du på sida, mage eller rygg?
 somnar på magen, vaknar på sidan - somnar på sidan vaknar ofta desamma
Tycker du om att krama folk? hela tiden - check
Skulle du säga att du är trendig?
 haha, neej. snarare tvärtom - check
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Star Wars? - haha check
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
orka - ibland så
Vilka böcker har fått dig att gråta? inte en endaste - En oväntad semester av Marian Keyes (stavas?)
Vad är du allergisk mot? pollen, äppelskal osv - check
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? nej - check
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? David - david om jag själv fått bestämma. Annars Dan, har min mor talat om för mig.

Lite roligt faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: johanna

ser en viss mognadsførændring :)

2008-10-04 @ 12:21:47
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0