Komisk situation

Just nu ligger jag inlåst i mitt hem... igen.
Jasper låste "säkerheteslåset" som ej går att öppna inifrån... igen.

Så Pullan får komma o rädda mig genom att gå av 6an vid Eketrägatan och sedan ta 16bussen in till stan o kliva av på min hållplats och få nyckeln genom fönstret. De komiskt nu är att hon precis ringde och sa: du... jag glömde kliva av vid Eketrägatan... kan man åka från hjalmar?
Hehe, allt är väldigt klumpigt av mina två närmaste medmänniskor tycker jag. KLUMPIGT hörreni!! (mest av jasperson)

Men nu är jag snart räddad. Skönt, lite creepy det där med tanke på att om det skulle börja brinna i lägenheten o han låser så kommer jag inte ut på annat vis än fönstret..  Eller om man ska på något skitviktigt möte...
jaja, inte tänka så. Nu blev det ju inget sånt iaf så.

Londonresan med Pullan ska bestämmas idag:) längtar redan. Älskpull!

Puss to the kram

Kommentarer
Postat av: Malin Cicilia

Det där med nycklar är inte karlars starka sida. Min brukar ta med både sin och min hemmanyckel när han ska ut och flänga eller båda bilnycklarna (och lämnar bilen hemma till mig) när han åker till jobbet. Bra där ;)

2008-10-20 @ 13:27:02
URL: http://malincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0