helvetesjobb

Idag har jag hatat mitt jobb så jälva mycket. De nya kassahelvetena krånglade mer än vanligt och det var lördags rush i Nordstan..
Alla frågade mig hela tiden ang. de där kassorna. Som om jag vore något värsta geni på dem!? JAG HAR ALDRIG SETT DOM DÄR KASSORNA INNAN DE KOM TILL OSS. Hur ska jag då kunna lösa as krångliga problem?!?!??!?! Blir så jälva arg att ingen bara lärt oss det. Alla bara skiter i oss som sliter aset av oss där, och vi skiftledare SKA veta hur man gör. Men hur ska vi ha det när ingen finns där?!
Blir så jälva less.
Helvetes jälva kuk arbetsplats, samt helvetesjälvakuk människor som bara skiter i att vi inte kan det nya kassasystemet.
Men fine, skyll inte på mig när vi bara har sålt knappt en 5a för bara två kassor fungerar, och lönerna ligger högt för vi har personal till att sälja 9a liksom?!?!
Allting slutade iaf med att började böla inne på kontoret för jag kände att jag var helt jälva usel. Löste därefter en rast och sen stämplade jag ut mig.
:(
Ja jag är upprörd. Och det har jag fan rätt till.


Kommentarer
Postat av: Tha P

Men snuttan:( Bad day huh. Du var inte bakis iaf, kan du ju vara glad för :)

Jag bjuder på en bulle i veckan. Puss

2008-10-19 @ 00:01:08
URL: http://imjohanna.blogg.se/
Postat av: AckaDacka.blogg.se

Stackare! Nu fattar du att jag har vart hemma en vecka.. man pallar inte!

2008-10-19 @ 00:39:50
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt på dig! :)

2008-10-19 @ 00:45:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sanna! Jag diggar din blogg. Jag kunde aldrig tro att det var så avancerat att jobba på donken. Du gör verkligen ett hästjobb bakom kassan tjejen! Kramis!

2008-10-21 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0