helt död

Jobbet tar kål på min kropp:( i ett par veckor nu har jag kännt mig helt förstörd i både rygg, axlar och armar. Kollade upp vad massage kostar på Valhalla, skulle gå på 300:- för 30min & 400:- för 50. Har starka tankar på att genomföra detta. Inom en snar framtid... jag har så himla ont:(
Gårdagen var jobbig. Mycket att göra samt otroligt ont i ryggen, får se om det blir bättre idag då... vill iiiiinte!!! Finns så mycket mer jag behöver göra: åka till Lunden o skriva på massa papper om att Petra ska bo där, flyttpacka, hyra en skåpbil o frakta över allting, lägga ut min soffa på blocket, måla om sovrummet här i Lindholmen osv osv. Behöver ha ett par dagars semester tror jag.

Igår kväll käkades det tacos här, dock utan tacosmak på köttet. Det var slut.. men med lite chilli & grillkrydda så blev det lite smak ändå...
Skulle egentligen ha gått ut både fre & lör men jag pallade inte, igår var jag TOTALT död och i fredags halvt glömde jag bort allt. Låg i sängen o glodde/halvsov hela kvällen.

Glömde ju berätta att jag fick en skitbra gap igen på jobbet i förrgår:) 96,7% och 0% i cso = jag är asbra. :P


Nu ska jag nog krypa ner i sängen igen (som förövrigt stor i vardagsrummet som ger en känsla av kaos.
Puss to the kram.

Kommentarer
Postat av: ackadacka.blogg.se

Jag kan hjälpa till att flytta! Säg till bara! =)

2008-10-05 @ 12:11:21
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0