Probs

Jag skulle vilja vara expert på att sova. En sån där sjusovare som kan sova ståendes typ. Ljus, ljud, tankar eller liggställning ska egentligen inte behöva vara faktorer som stör ens sömn - men självklart är det så för mig.
Jag vaknar alltid av minsta lilla, som förut: törstig, jag går upp och dricker o passar samtidigt på att kissa - som alltid. Hinner "att vakna till lite för mycket" och börjar tänka på något som jag gruvar mig lite över. Så är det försent. Hejdå sömn!
Denna gång var det rädslan över att hyra ut lägenheten..., kommer de röka inomhus, kommer de skit i att säga till mig om något går sönder i rädsla om att jag ska bli vild, kommer de skita i om det blir fukt på bänken i köket, repor i parketten. kommer något som de gör att orsaka att värdet på lägenheten tappar osvosvosv. Tankarna försvinner aldrig. Och kommer troligen inte göra det heller.
Jag hann samtidigt störa mig på att Jaspers andetag "blåste" på mig och gjorde just den fläcken kall, och jag var med ens vaken.

Skule behöva Skalmans Mat-och-sov-klocka. Riiiiing - "dags att sova lunch".

Kommentarer
Postat av: Elin

Nämen Hej Sanna! :D

vad kul att du hittade till min blogg, och tack :D

Vilken fin design du har på din sida!!

Hoppas allt är fint med dig! Kram kram

2008-10-29 @ 10:42:46
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: limp

vi kan bilda klubb! sömnlösa klubben... :P

2008-10-29 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0