En bättre dag hoppas jag på.

Solen skiner och jag sitter o småknaprar på de överblivna chipsen från igår med morgonsolen vid min sida.
Igår kväll var favoritericat här, vi gjorde tacos, drack xider, snackade skit och åt ännu mer. Under de 3½ timma hon befanns sig här käkade vi hela tiden:) mumsens var det verkligen! (tog tyvärr inga bilder, men det var mat all over the place)

Idag ska jag jobba 10-19, egentligen skulle jag behöva åka in lite tidigare eftersom jag öppnar med en som aldrig gjort det tidigare, men jag palla inte. Igår va jag där över en timma tidigare o det hade fan behövt en timma till innan vi skulle blivit helt klara. Men idag pallar jag inte lägga ner hela min själ i den där 37m2 resturangen. Knäcken tog mig igår så nej. Jag vill inte. :P
Kassorna kommer säkert ta skiten ur mig idag också så det är lika bra att vara utvilad till det sker.

Men från torsdag är jag ledig i 5 dagar framåt. Längtar tills dess!
Puss to the kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0