chillens dag

Idag blir det till att ligga på latsidan, beställa tid för massage (my back is killing me), traska runt på stan med Pullan en stund, samt göra denna lista som jag kopierad från cheifens blogg. Hihi. Det var avancerat stuff det.

1. Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink och skor?
ca 1500-3000

 2. Dyraste plagget/skorna du köpt?
Min Peak jacka för 2999:- skor vet jag inte... säkert några gamla addidas sneakers för tusenlappen. (köper bara billiga skor - så får man mer par)

3. Bästa fynd i år?
Fyndar aldrig - det finns en orsak till att reakläder är på rea. doh

4. Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?
Faktiskt en klänning från i sommras samt en tshirt från H&M

5. Hur många par skor har du hittills köpt under 2008?
4-5 kanske

6. Om jag gav dig 1 000 kronor, vad skulle du köpa för dem?
Skulle lägga till 500 själv och köpa mig ett par nya jeans.

7. Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka?
max 3000/4000

8. Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shopping runda, för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?
Haha, nej!

9. Spara eller slösa?
Beror på lönen...

10. Dina fem senaste köp?
En top från Rut m.fl
Uggs från DinSko
Stövlar från Wedins (lämnade dock tillbaka dem)
(kommer inte på mer nu eftersom jag "fått" (läs: tar) mycket av jaspers kläder



Efter gårdagens kalori-intag tog jag mig en snabb&lång prommis imorse. Plinkade lite med nya mobilen, och kolla vilka snygga kort min kameramobil tar! Waaay:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0