betson

Det finns en reklamfilm på TV om någon site på internet som heter betson.com, en site där man satsar/lägger pengar på spel.
Jag har väl aldrig riktigt reflekterat över detta namn eller så. Tänkte väl mest att "betson är väl ett namn bara" typ som Larson eller Johansson liksom. Du hajjar?

Men så igår när jag låg halvt död utslagen på sängen o små kikade på reklamen som gick på TVn upptäckte jag att betson är ju en förkortning på "bet is on".
Lite små roligt sådär faktiskt!



Nu ska jag sova, jag var -som sagt- halvt utslagen igår och är det fortfarande.
Sovsågott till mig själv.

Kommentarer
Postat av: the K

Du är inte så snabb Sanna:P

Men det är ju bra att det lossnar ngn gång:) haha

2008-10-22 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0