Väntan

Ligger just nu i sängen och väntar på att Johannajävel ska ringa... eller ge ett livstecken.
Har aldrig i hela mitt liv stött på någon som sover så djupt som den kvinnan. Hon varknar inte av något, någonsin! Helt otroligt. Själv vaknade jag av att grannen nynnade på en sång en trappa ner i trappuppgången imorse liksom. Haha, liten skilland där.
Har ringt henne minst 8 gånger (allvarligt) och hon klickar mig bara - i sömnen! Mongo. Kvinnan hade desutom tvättid mellan 8-11 idag, som hon troligen har fetmissat. Bra där Johanna!
Nog med nedtryckning.
Vi ska nämligen till Skopunkten! Woho, köpa billiga skor är ju det bästa man kan göra. Speciellt när det är Ta tre betala för två. Vanligtvis brukar jag inte hitta skor där, men en titt skadar ju inte.
Efter det.... jobb. 6 fjuttiga timmar dock.

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: johanna

haha förlåt bejbi, men det löste sej ju fint=)

2008-11-14 @ 17:44:18
URL: http://johannasannerstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha förlåt bejbi, men det löste sej ju fint=)

2008-11-14 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0