Träning indeed

Jag har de senaste veckorna börjat tränat, på riktigt. Nordic Club is the shit! Igår var det ett styrk-pass 30min samt spinning 30min som gällde. Kul!
Idag är det Combat 60min och imorgon spinning kl 07.00-7.45 innan jobbet. Perfekt för mig som är morgonpigg!
Har verkligen hittat ett liv utanför jobbet, och det känns underbart! Speciellt underbart känns det att ha träningsvärk igen, like back in the days when Galaxen var ett faktum 1,5h var dag. Right Mäddä? :)

Problemet är dock detta... Att alla är så himla snygga när de tränar på det där gymmet. Värsta seriouse träningskläder. Och där kommer jag med Jaspers träningsshorts och en vanlig halvstor t-shirt... Ser nog ut som värsta drägget, KÄNNER mig som värsta drägget. Får fan styra upp det där om jag inte ska bli söndermobbad.



Dagens dåligaste:
Fick inte bleka mina stackars tänder :( En vanlig undersökning hos Folktandvården minst 6 månader innan ingreppet var ett måste hos dem.. och jag råkade säga att det var över ett år sedan.. (det är över två)
 Men i januari tar jag nya tag. Tid hos Folktandvården är bokad och sen är det fritt fram!

Nu ska jag packa ner mina dräggträningskläder och dra mig mot gymmet.
Hej to the då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tandblekning.com/products/dentaworks-tandblekningspenna.htm

2008-11-20 @ 20:06:15
Postat av: Pull

Noooo! Jag som hade hoppats på att få se dina nya vita gaddar imorgon:( Aja, får klara mig med dom gamla vanliga ;) Pussssss

2008-11-21 @ 00:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0