This years love

Ligger i min säng, för ovanlighetens skull, med datorn och har ont i magen. Har inte käkat på flera dagar känns det som. Det där med mat är inte min grej när jag är ensam. Syntes kanske när jag bodde i Lunden och inte hade de där fettvalkarna, som jag verkligen har nu. Fick nämligen höra av min gammel mormor att jag "lagt på mig lite hull sens sist", detta är inte mitt fel utan det är min feeder.
Jag ska säga att min popcorn-kväll gick åt helvete igår. Brännde dom något galet mycket nämligen. Inte okej. Fast okej för "hullet jag har lagt på mig". Haha, hon är så himlans go mormor Anna.

Idag har jag gjort min älskade lägenhet färdig för inflyttning av Petri. Känns sådär kan jag säga. Har därmed inget riktigt hem längre. Gah, får panik av tanken ibland men från & till går det väl bra. well.

Idag blir det mys med Pullan på stan, vi ska lunsha. Sen ska jag jobba... skrällen lix. Men på måndag är jag ledig o då ska jag gotta mig, vila mina händer & fötter som ser ut som köttstycken.
Nu, duschen och sen häng med älskade Pull.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0