Tappad

Jag ska bara höra med min far och mor varför jag blev tappad under bordet och slog i mitt huvud som spädbarn? För något fel blev det.
Jag är nog den slarvigaste personen som går i ett par skor, väldigt glömsk och tappar bort saker otroligt lätt. Dessa egenskaper förklarar mig rätt så väl... tyvärr.
Det är nämligen så att jag köpte en fräsch kamera i juli, 1700:- kostade den om jag inte minns helt fel. Häromdagen så slutade, helt plötsligt, objektivet att fungera och det stod samtidigt på displayen att det var "Objektivfel".

Bara att leta upp kvittot så jag får det på garantin då. Och det där just DÄR skon klämmer. Jag har/hittar inte kvittot. Fan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0