OOOH MYYY GOOOOOD

Johanna och jag gick in på Gina Tricot förut för att kika lite, jag hittade efter en stund en liten söt väska liggandes på ett bord som skulle vara perfa till julfesten. Sa något i stil med: "oh titta vilken söt!" och visade den för Pullan. Hon kom o kikade och skrek HÖGT inne i den lilla butiken: OH MY GOOOOD!!!!!
Jag vände blicken mot henne lite frågade då hon sa det några decibel för högt.
"Vadå va den inte söt....?" undrade jag. 
"Jo det var ju det jag menade med det.."
"Jaha, för det lät som om den va as ful eftersom du skrek så."
Sedan hörde vi ett fniss ifrån andra sidan bordet och vi la blicken ditåt. Där stod ett butiksbiträde och kunde inte hålla sig för skratt och jag började skratta och sedan bröt hon ihop totalt
Efter att vi alla tre gapskrattat högt åt detta uttalande en stund och Johannas rådnad sjunkigt något sa jag
 "Hej, jag är 14år och heter Johanna".
Johanna skämdes ännu mer och mumlade om att vi ska nog gå nu och drar med mig ut.

Detta kanske inte är lika roligt som det var i stundens hetta. Men jag lovar att jag sitter och skrattar nu när jag skriver detta och det kommer ta lång tid innan denna stund glöms bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0