klump i magen

Klockan är snart 03.00, ska upp om tre timmar... men här sitter jag. Jobbade till kvart över nio igår och ska vara på resturangen igen kl 6.30. Skulle ha jobbat 11-19 men bytte så jag kunde vara med på mitt favoritträningspass kl 17.. Styrka 30min & spinning 30min. Sviiin kul!
Happiiii för att jag börjat få ett liv utanför jobbet. Ett intresse liksom. Som jag inte haft sens jag spelade basket i 7an typ. Hehe.



Nu över till ett av mina i-landsproblem.
Jag sökte på google.se (THE site) om skötselråd på mina söta amaryllisar. "Vattna sparsamt" stod det. Jaha? säger jag då. Svenska... tack?
Hur ska jag veta vad sparsamt är? Frågorna står mig över huvudet. Är sparsamt lika mycket som man ska vattna en kaktus? Eller en gång om dagen? En gång i veckan? Och när då vattningen sker... hur stor mängd vatten ska det vara? Ett sprut med en vattenspruta? En liter? Halv liter? deciliter? Ska denna "sparsamma" mängd vara ljummet? Kallt? varmt?

Som sagt, frågorna slutar aldrig att komma. Så är du blomexpert; skriv en kommentar.



Bytte till mig denna tid eftersom jag vill vara med på träningen imorgon som sagt. Nu kommer jag ju dock inte orka typ. haha, lyckat.
Puss  & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0