Klockan 5 på morgonen

Idag vaknade jag 04.20 av att jag var kissnödig. Gick upp o gjorde det jag skulle, o sen bestämde jag mig för att inte somna om igen utan jag har nu tänt lite ljus i vardagsrummet och sitter i myskläder och väntar på att jag ska bege mig till bussen om ca 45 min. Väldigt mys med lite egentid på morgonkvisten.

Jobbar 6.30-12,00. Egentligen skulle jag ha jobbat till 15 men jag tänkte ta en storstädar-dag här hemma idag,
Klockan 15.15 ska jag befinna mig på Brilliant smile kilinken och genomföra blekning av mina gula tänder. Woho!



Helgen blir nog en bra helg! Imorgon, fredag, kommer Marren & Pullan hit för middag och skvallar. Något jag verkligen ser fram emot. Kanske utgång?
Lördag och söndag är ännu oplanerade, men någon av dagarna ska jag & Jasperson gå på Madagascar 2 på bio. (sen ska jag nog tjata till mig lite frulle på Egg & Milk någon av morgonarna också. Hihi)
Men ännu är det inte helg, Ett 6.30-12.00 och ett 9-18 pass väntar på mig innan dess.

Länge sen jag hade med något bra låt-tips. So here you are.
Anna Nalick - Breath (Musiken i Greys Anatomy är den bästa... efter O.C.'s)



Puss to the Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0