Julpynt

Älskar verkligen julpynt, fast iår gick det hela överstyr när Nordstan drog upp alla kransar, ljus och JULGRAN den 14 nov. Drog inte ens på läpparna när jag såg det, utan sa istället att jag skulle gå o slå ner dom jävlarna för de förstör julen!
Men whatever, idag ska det inhandlas två adventsljusstakar. :) dessa ska dock inte upp fören första advent! Så det så, kanske att jag inte orkar hålla mig på lördag. Men inte innan helgen iaf, så det så.
Julen börjar inte fören 1a advent. Så det så!!
(glögg och klementiner gills inte, inte heller våra små jul-amaryllisar)



(Jag måste skriva ett hatinlägg till denna soffgrup som befinner sig i denna lägenhet.)

JAG HATAR DEN HÄR SOFFGRUPPEN!!!
Den är ful, obekväm och framför allt.... GRÖN.
Längtar tills januari då vi ska köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0