Klänningångest

Jag kommer att få gå naken till julfesten i år (till allas stora skräck antar jag). Jag har nog testat alla klänningar i Göteborgs centrum. Inte okej. Nu tänker ni säkert, men vafan... det är 2½ veckan kvar till den där himla festen. Jaa, it is. Men jag har haft ångest över detta sens typ.... ever.
gaah!
Kommer säkert bli som förra året; KUTA runt i Nordstan och hitta outfiten timman innan stängningsdags.
Jag har ett problem. Den saken är säker.

Julfesten 2007


  
1. Jannika, Pullan & jag
2. Nathalie, jag & Karin
3. Pull, Jag & Marren (jävla osnygga alla är)


Hoppas -08 blir lika lyckat. Jag är ju ledig dagen efter nu så förutsättningarna för det är lite större än -07, då jag var på jobbet 06.30.... fortfarande packad, samma outfit och håret sådär ruffsigt som det bara kan vara dagen efter. Haha. Underbart.


 


Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

www.tradera.se

2008-11-11 @ 22:33:18
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0