Igår

Första snön kom igår! (vissa påstår att det snöat tidigare i gbg, men det tror jag inte på) Hur mysigt som helst ju, det var dock helt mongo kallt. Mössa, vantar och halsduk var verkligen ett faktum.
Åkte över till Pullan en stund för en kopp te och lussekatter. Mums!
Sen var det myskväll med poker, klementiner och te med Jasper. (vi har rätt så tråkigt om kvällarna och jag fick panik av trisstessen - ni som känner mig vet hur rastlös jag lätt blir)

Det var mys iaf, en bra ledig måndag:)


Vinterklädelns 2008 yeah
Jacka: Duffel från Peak
Mössa: Kappahl
Vantar: lovika (stavas?)
Skor: uggs


 

  


1. Gården hemma
2. Fick två amaryllisar av pappa & amis i adventspresent :)
3. haha

Idag väntar jobb och


Kommentarer
Postat av: karin

Sj har jag 3 decimeter snö och det snöar fortfarande:) Mysigt!! pusspuss

2008-11-25 @ 12:39:37
Postat av: pappa

Lovikka

2008-11-26 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0