Idol & pop corn

Sov inte alls inatt, och då jag sov drömde jag mardrömmar såklart. Det är rätt jobbigt. Ibland tänker jag t.o.m att det inte är någon ide att somna för jag kommer ändå vakna flera gånger innan jag ska upp. Vaknar typ jämt o asbölar eller skriker saker... Men men, eftersom jag inte är så hård som jag kanske utger mig för att vara så får jag väl säga detta utan att skämmas.

Ikväll ska jag kolla på Idol och käka popcorn, samtidigt som jag har datorn i knät såklart. Alla andra hade egna saker för sig:/ så det blir bara jag o min käraste dator denna fredagskväll. Limp the snyggpimp får vara sällis på msn under kvällens gång:D Bättre än mycket annat faktiskt!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0