Här igen

Efter endel påtryckningar om att bloggen är nere så får jag ta och skiver ett inlägg. Egentligen inte för jag vill, men vafan.

Helgen va nice hemma i Värmland. Men nice'are var det att komma hem. Stackars alla som fick höra mitt tjat om Jasper. Haha, speciellt Tina som troligen fick öronvärk av mitt eviga tjat om min "stooooora lääääängtan till Jasper" osv. Flåt Tinuten. Haha
Underbart var det att komma hem iaf, J väntade på mig på stationen och sen åkte vi hem till sista avsnittet av Kill Point. Spännande! Men jag blev allt lite besviken på upplösningen. Någon som håller med mig?

Idag är jag ledig, ska på Bodyvive om en timma, pumpa lite vikter och hoppa tusenmilijoner hopp upponer. Träningsbrud som jag numera är... haha (behövs efter helgens matintag!)
Senare fika med Petri och ännu lite senare med Pull, som jag inte träffat sens ever.

Bjuder på lite bilder sens helgen dåråå med lite censurer på barna såklart.

   
1. Jag leker tomte med Lycke
2. Tina tror hon är en clown
3. Gammelmormor Anna, 88bast och ung som en lärka

  
1. Farmor
2. Tinuten i pappas kök
3. Jag leker vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0