Flåt

dålig uppdatering här. Beror på sjukdom, sömnbrist och brist på ork.



Dagens ord kom från Pull:

Sanna säger:

fan va fel jag gör på smilesarna !!!! (tryckte typ .P istället för :P osv... men whatever..)

Johanna säger:

hahahaa

Johanna säger:

smileydyslexi

Senare kom även detta upp i conversationen:

Johanna säger:

Obama, thats right! Black nigga alright

Johanna säger:

mccain, guess what? You really suck!

Sanna säger:

ooooooookej.....



Iaf, dagen har varit så jälva förslappad. Vaknade upp halv 3 "imorse" och somnade igen klockan 7 och sov till 9. Rätt jobbigt, magen var upponer o jag kräktes någon gång vid 4. Huvudvärken sitter fortfarande i :(
Oerhört tråkigt var hela natten iaf. Spelade dock en massa passians, som jag vann en hel del på faktiskt! Hehe.

Dagen har varit 98% sängliggandes... chillat ner min kropp och kollat på sjukt många OC avsnitt. Så kom även hela säsong 2 med oc hem för några minuter sen. Wiiiie!
Till middag det blev lax&spenat paj. MUMS!!! Vi är BÄST på att laga mat. Denna gång gick vi inte ens efter något recept. :)
Nu blir det OC för hela slanten!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Cicilia

Vi åt lax och spenat-pastalåda ikväll. Vilket sammanträffande :) Krya på dig pyret! KRAM

2008-11-04 @ 21:59:40
URL: http://malincicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0