fanskapsdag

Dagen började väl helt okej. Vaknade av mig själv vid halv 5 och låg o blundade en stund för att sen gå upp o göra sig redo till jobbet.
Väl där så bytte jag all olja i fritöserna, pust! Det är jobbigt att göra på morgonen men det var tvunget att göras så det var väl bara att göra det - eftersom ingen annan gör det.. Pik till mina kära medarbetare :*


Nog. Imorgon tar sj-tåget mig till Värmland. Kommer göra oooooont att vara utan babe juu. 5 nätter utan varann sens 14 juni, som nu ska detta läggas på med 2. ajm dajin!!! kommer ju inte sova bättre av det direkt.
Men ska även bli underbart att träffa tjocka släkten. Farmor, farfar, gammel mormor, min nygiftne far, min lilla syser, stora syster, tre underbara syskonbarn och Trajjabäbis såklart! Mamma ska på kryssning så henne kommer jag inte träffa :(
Om någon av mina gamla bodies vill träffa mig är det bara att komma till Kristinehamn!

Nu ska jag kika på sisådär 5/6 avsnitt av OC. Sen är det MTV EMA awards klockan nio!!! sen kommer även jasper hem. Wiiiie:)

(VET INTE VAD SOM HÄNDE MEN JAG KOM TILL NÅGON KNAPP SOM GJORDE ALLTING KUSIVT. INTE OKEJ)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0