... and again

Johanna svarar fortfarande inte... fast nu känns det mer som att hon inte ringer mig trots att hon är vaken... klockan är ju liksom halv 12...
Men eftersom jag har tråkigaste kör vi en sån här igen...

Namn: Sanna
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Haha, censur
Längd:164
Skostorlek: 37
Hårfärg: Råttfärgat
Ögonfärg: Blå/grå
Är du kär i någon?: Ja a
Önskar du att du bodde någon annanstans?:
Tänker du på självmord?: Haha, nej. fast jag kan säga fraser som "jag vill döööö" i klagorop typ.
Tycker andra att du är attraktiv?: Tror jag verkligen inte
Dricker du?: te och latte
Använder du droger?:
Röker du?: Nej
Vilket schampo använder du?: Barängen, Loreal & Matrix silvershampoo
Vilken parfym använder du?: D & G - Blue light
Vad är du rädd för?: mardrömmar
Gillar du att tvätta?: Haha, nej men jag är duktig på det.
Gillar du Berg-och-dalbana?: Balder

Senaste;

Film du hyrde: Hyr inte film
Film du köpte: Köper inte film
Låten du lyssnade på: The Killer - Indie rock and roll.
Låten du laddade ner: ?
Personen som ringde: Johanna..
TV-program du tittade på: Americas next top model
Personen du tänkte på: Johanna
Personen du fick brev av: Pappa
Personen du fick sms av: Jasper
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På Tinas student -07
Saken du köpte: Shampoo & balsam
Du gjort idag: Legat här och framför TVn

För eller emot;
Långdistansförhållande: Upp till var o en
Utnyttja någon: cp fråga
Självmord: emot, det mest egoistiska man kan göra
Att använda droger: emot
Sex före äktenskapet: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit;
Mat: min tacopaj
Musik: Håkan Hellström
Sak: Min Samung TouchWiz
Sport: -
Dryck: Varm oboy
Kläder: Leggings
Film: Kollar sällan på film... men troligen Kopps
Bil: Porche!!

Har du någonsin;
Gråtit över en pojke?: Jo
Gråtit över en tjej?: Hm? Nej..
Ljugit för någon?: jo
Varit i slagsmål?:
Blivit arresterad?: nej

Antal;
Gånger du varit riktigt kär: 2
Gånger ditt hjärtat brustit: 0 tror jag
Hjärtat brustit på grund av dig: minst en gång iaf
Killar du kysst: haha ingen aning
Tjejer du kysst: Fjortis har nog alla varit....
Personer på grundskolan du har kontakt med: 3 kanske
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Två kanske, en gång som födelsedagsbarn och en annan gång i ett repotage om sommarjobbade då jag var ogräsrensare.
Ärr du har på kroppen: Hallå, jag jobbar på Donken

Vad;
Ska bli roligt: Julfesten för donkan, Jul på Liseberg, soffköp
Ska inte bli roligt: Vet inte
Sparar till: Framtiden
Väntar på: Nyår
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Vatten & cola light
Brukar du svära mycket?: Lagom
Hur tidigt stiger du upp på vardagar?: 8
Gillar du att slåss?: Ohja
Vad ska du göra ikväll?: Jobba

(nu ringde Johanna BTW)
Är du seriös: På jobbet är jag nog fett seriös, annars är jag nog inte det
Vad är du allergisk mot?: de flesta stjärnfrukter
Vart har du ont?: Ingenstan
Använder du hårspray?: Nej
Kan du stå på händer?: Kan ett kylskåp stå på händer? - trodde väl inte det.
Favorit serie: Greys Anatomy
Svart eller vitt: Svart.
Kött eller grönsaker: Kött
Salt eller socker?: Båda.
Gillar du ketchup?: Nja
Är du glad nu?: Njo
Var du glad igår?: Nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus?: nja..
Vad dansar du till?: Håkan, discodans ;D
Stockholm är: Trafikerat, kriminellt & grått
Göteborg är: UNDERBART
Kan du sjunga?: jaförfan
Mer värt än guld: inget?
Spaghetti eller mackaroner? makkisar.
Land jag helst vill besöka: Fiji
Har du varit seriös? Ja a


Kommentarer
Postat av: karin

Gud sanna! att du orkar!?

Men det är ganska underhållande att läsa:)

pusspuss

2008-11-13 @ 13:59:56
Postat av: Tina

"Kan du sjunga?: jaförfan"



MMMM... trodde vi kom överens om de sist nu när vi var hemma att du inte kunde de;)

2008-11-14 @ 00:11:05
Postat av: pappa

Nä Sanna, du e inte allergisk mot stjärnfrukter, bara mot kärnfrukter...

2008-11-14 @ 09:21:01
Postat av: Sannapanna

Haha jag visste att du skulle kommentera detta:P

far, jag gjorde felstavningen md flit...

2008-11-14 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0