1 eller 2 år senare?

Igår klickade jag runt lite på Youtube.com och kikade lite på musikvideor. Hittade Oh Laura - Release me när hon sjöng på Allsång på Skansen. Och jag dog.
Shit va bra hon är! Låten är det som gjord för människan och texten är det snyggaste som finns! Sen att hon ser ut som en gud i klänningen och sjunger som om hon vore sången själv är bara ett plus.

Här har ni min absoluta favoritlåt som förtrollade mig helt igår, och även min nuvarande ringsignal.


(orkar ni inte höra hela, så spela fram till 2.20. Underbart och gåshuden är ett faktum.)

Puss

Kommentarer
Postat av: limp

jaaa eller hur e den bäst! men kolla när hon är med i så ska det låta! jag dör varje gång jag ser det! typ.....

2008-11-28 @ 11:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0