Värsta morgonen

Natten var minst sagt svettig. Svettades som en gris och vaknade varje timma av att lakanen var dränkta i denna goa vätska... mums...

Vaknade och kände mig faktiskt rätt så fräsch. Tog en dusch och traskade iväg till busshållsplatsen.. no probs lix.
Sen va den första timman helt okej, efter det började helvetet som heter Arne själv att bryta ut.
Såg massa stjärnor framför ögonen och det kändes som att jag inte hade någon muskel i kroppen. Jag virrade mest runt och kunde knappt stå på benen. Stackars AC fick göra allting själv typ. (dåligt samvete.)
Det kom in en snäll själ och löste mig så jag fick åka hem.

VARFÖR BLIR JAG INTE FRISK OCH VA FAN ÄR FELET MED MIG?!
image405


Nu ska jag ringa sjukrådsupplysningen, men det känns så himla fel o ta upp deras tid för att säga typ: "tja jag har varit sjuk i två veckor nu och har käkat penicillin lika länge. whats the probs lix?" de känns som att ingen skulle ha något svar på frågan. De kommer väl säga som vanligt: ligg i sängen o ta det lungt bara.. Isf ska jag svara något likanande med: isf kan väl du betala tillbaka på mitt lån.
 Är så trött på detta.
Hejkonsvejkon.



fucking 34min i kötid. ringer ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0