Underbart

Idag hände det något väldigt roligt.
När jag stod o väntade på spårvagnen kliver en dagisklass ut ur en vagn precis bredvid mig.. Deras fröken stannar brevid mig och börjar räkna alla barn så alla klivit av vagnen.
Mitt i detta hav av ungar och tantens räknande skriker en av ungarna:

-"AMEN KOLLA DÄRDEN TJEJEN RÅÅÅ!" och pekar på mig. "HON HAR JU SOLGLASÖGON PÅ SIN TRÖJA JUUU!!!!"
Hela flocken vänder sig mot mig med stora ögon o gapar av chockness typ.. haha
-" AMEEEN GUUUD VA KÅÅÅÅNSTIGT!" säger en annan 6åring.
-"Fröken!!! Kan man ha sååååå?!" säger den första igen.
Fröken kollar snabbt på mig på generande blick och ber så hemskt mycket om ursäkt.
Själv står jag bara o skrattar. Ungar är så spontana.


Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHA, va goa

2008-05-29 @ 12:39:12
URL: http://linneanorrman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0