TVtorsdag

Nu är lägenheten klar för ett besök av farmor och tvilling-kusinerna.
Damsugning, disken och avtorkning av golv är gjort.
En väldigt bra sak är att jag fick en timma i tvättstungan o hann med två välbehövda tvättomgångar. Det var ingen som använde tvättstugan fastän det var bokad. Så jag ringde till de som hade bokat, de hade glömt bort att de skulle tvätta, så jag fick ta deras sista timma. As bra!

För er som undrar så blir det acessakuten imorgon, MÅSTE ha penicillin. Anledningen till att det inte finns tid på akutmottagningen är att strejken fortfarande pågår. Suck. Ge de anställda lite cash så jag blir frisk!? T a c k

Nu ska jag traska bort till TVn, Efterlyst & Insider. De enda värda programmen?
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0