tråk

Du heter: Sanna
Smeknamn: Har inget
Vad lyssnar du på just nu: Wyclef Jean - Fast cars
Röker du: Nej
Beroende av: Kaffe, kramar
Vem behöver du mest just nu: Ingen spec...
Vad tror folk om dig: att jag är en arg o bitter person
Stämmer det: Till viss del.
Vad får du oftast komplimanger för: Får typ aldrig några... när mitt hår är nytvättat kommenterar alltid någon det. Så det då..
Vad säger du för att imponera på någon: Haha! Att jag har en bostadrätt i gbg kanske..?
Hur imponerar man på dig: Säg att du har pengar.
Brukar du skratta för dig själv? Väldigt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hej sanna:) klart jag kan fixa detta imorgon, måste stenplugga ekonomi ikväll. har haft lite lätt ångest nu i ett par dagar över dom:P jätte kul att du kom!"
Vart bor du: Lunden Göteborg
Trivs du där: Helt mongomycket! Bästa bostad jag haft sens huset på Fågelvägen 3 Kristinehamn -93.
Äger du några converse: Nej, har dock ägt 2par.
Festar du mycket: Lagom
Vad har du för mobil operatör: Tre
Är du allergisk mot något: Pollen och de flesta kärnfrukter
Nästa mål i ditt liv: Åkta till Fijiöarna
Hur svarar du i mobilen: "are Sanna"
Vem ringde du senast: Erica
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade vilken tid mötet var imorgon, och att hon umgåts med sin "man" i helgen, samt att en snubbe, vi pratade om, försökte få henne i säng för ett par månader sedan.
Antal sömntimmar inatt: 2-3?
Vad gör dig glad: pengar
Sov du ensam igårnatt: jo
Tycker du om din pappa: Mest!!
Brukar du komma i tid: Jag har aldrig varit försenad till något. 100% sant
När mår du bra: Då jag är ledig och solen skiner 
När blev du fotad senast: i fredags (ve och fasa)
Vanligaste färg dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: Inget jag tar i med behag iaf
Vad gör dig arg: Sega människor
Är du aktiv i skolan: hade jag gått i skolan så nej.
Vem/vilka saknar du just nu: Tina, Laya och Lave
Vad gör du om 10år? Vet inte ens va jag gör imorgon..
Vad åt du senast? En neger(choklad)boll
Vem skickade du senast sms till? Tilda
Är denna person trevlig? jaa, sötaste tjejen ever
Bästa vän? Kommer alltid va Petra, men så har vi ju självklart Marie & Pullan. Och Linda också=)
Syskon? Tina & Lisa
Ex? Johan
Om så, hur länge va ni tillsammans? exakt 2 år
Född? 870206
Tjänar du bra? Beror på hur mycket utgifter jag har den månaden. Men överlag så är det väl okej..
Vad inhandlade du senast? en bh
Sista! favoritmaträtt: pappas grillat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0