Torsdag

image425Efter en mysis-start på dagen så ska jag nu ta tag i dagen o åka till stan för att shoppa lite. Behovet är ovanligt stort..
Idag är det sista dagen på ännu en arbetsvecka. Dagarna och veckorna går så snabbt, och om ett par veckor är det 2år sedan studenten. Mongo! Vad har jag gjort sens dess lix? Eller ja, rätt mycket. Men kanske inte tillräckligt?

Jaja, så imorgon blir det att ta båten ut till Brännö med favoritPetra:) (jag ska sola och hon bada, själv rör jag inte vattnet innan augusti typ) 
Sol & 24 grader lovar smhi. Lövly!
Sen är det 7 lätta jobbdagar kvar till nästa ledighet som ska spenderas i Kristinehamn & Karlstad.

Ha en bra torsdag, för den komer inte igen.
Puss Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0